środa, 10 września 2014

Viper-owo paznokciowo

 Ostatnio zaczęłam bardziej szukać Polskich kosmetyków w sklepach, nie wiem czy to nagły zryw patriotyzmu czy chęć udowodnienia sobie , że nasz rynek kosmetyków jest również dobry i nie trzeba inwestować w bardzo drogie produkty znanych gigantów aby otrzymać coś dobrego i jest to ogólny zresztą jeden z celów  tego bloga by testować i przy okazji promować dobre a nie koniecznie drogie rzeczy .

Lato już się niestety skończyło i wszystko w koło zacznie po woli szarzeć ,ale moje paznokcie chcą być nadal w szalonych kolorach a dzięki temu również mój nastrój ,no i jak bym mogła im odmówić gdy  w końcu trafiły na fantastyczne lakiery w dodatku w fajnej cenie akurat trafiłam na bardzo fajna   przecenę- 50%, po prostu były mi pisane.Więc kolorki fantastyczne na lato ale tez na nadchodząca jesień żeby rozweselić troszkę w te szare i  już zimniejsze dni,krycie niestety dopiero po kilku warstwach spełniło moje oczekiwania przy czym nie robiły skorupy na paznokciu a wręcz przeciwnie wygląda delikatnie,trwałość mnie zaskoczyła ponad bity tydzień nic kompletnie się z lakierem nie działo nie było pęknięć ,odprysków , marszczeń dosłownie nic.MHM ZDECYDOWANIE MOI ULUBIEŃCY..........:*   P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz