czwartek, 9 października 2014

beGlossy- Wrześniowe



Witajcie!!!
Postanowiłam przyłączyć się do  beGlossy .Jak dla mnie fajna forma testowania kosmetyków , w fajnej cenie i przy okazji całkiem fajna zabawa ,ponieważ nie wiemy co będzie w następnym boxie.Mamy możliwość przetestowania kosmetyków z każdej półki,bez stresu ,że wydaliśmy dużo pieniędzy a produkt nas nie zadowala.Kolejnym plusem jest to ,że wszystko dostarczane jest nam do domu.
                                                                                    W wrześniowym beGlossy otrzymałam :

-BEE PURE be venom serum
-BENEFIT COSMETICS its potent! eye cream
-ISIS-PHARMA glyco-A 12%
-PANTENE PRO-V błyskawiczny tonik wzmacniający
-YVES ROCHER wydłużający tusz do rzęs
-URIAGE balsam do ciała suppleance                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                       BEE PURE-Bee Venom Serum ; serum do twarzy na jadzie pszczelim z aktywnym nowozelandzkim miodem Manuka UMF 20+  i peptydami oraz 24-karatowym złotem,które nadaje gładkości i odświeża skórę .Cena 209zł /30ml.Produkt zdecydowanie nie dla mnie oraz osób z wrażliwą cerą skłonną do podrażnień, alergiczną, na drugi dzień stosowania mnie uczuliła. Produkt zawiera drobinki które mają nam rozświetlić twarz a mnie normalnie irytowały wyglądałam jak mała bombka posypana brokatem....Zapach przyjemny konsystencja również( serum wylądowało u mojej sympatycznej sąsiadki ).

                 BENEFIT COSMETICS-Its potent!eye cream;Rozświetlający krem pod oczy,który likwiduje cienie pod oczami i fantastycznie nawilża!Odpowiedni do każdego rodzaju skóry.Cena129zł/14g.Jakiegoś szału nie zrobił ale nie ma co się dziwić za krótko go używam, po za tym bardzo fajna konsystencja, wydajny,faktycznie dobrze nawilża,zapach jakoś mnie nie zachwyca. Będę się kolegować z tym kremikiem jeszcze przez jakiś czas wiec zobaczymy czy z sympatii przerodzi się w jakieś głębsze uczucie...

              ISIS PHARMA-Glyco-A 12%; Peeling kosmetyczny z kwasem glikolowym, który poprawia wygląd skóry, zwiększa jej elastyczność i napięcie .Usuwa przebarwienia oraz stymuluje syntezę kolagenu.Cena ok.85zł/30ml. Możliwe ,że tak jest ale trudno mi ocenić ponieważ produktu dostałam zdecydowanie za mało żeby widać było efekt o jakim pisze producent......po za tym brak komentarza na temat tego peelingu będzie odpowiednim komentarzem dla osób pojętnych....

              PANTENE PRO-V ;Błyskawiczny tonik wzmacniający.Kuracja w postaci toniku bez spłukiwania dodatkowo wzmacnia włosy,chroni je przed wypadaniem oraz zwiększa objętość fryzury nawet o 40%. Zawiera witaminę B5, które wnikają głęboko do wnętrza włosów.Cena ok.21,99zł/95ml .Powiem tak, zakochałam się w jego zapachu jest cudowny,tonk jest łatwy w aplikacji nie przetłuszcza włosów faktycznie nadaje objętości ale bez przesady.U mnie włosy uciekają w dość dużych ilościach więc liczę ,że tonik pomoże mi z tym problemem...

             YVES ROCHER- Wydłużający tusz do rzęs 360;Czarny tusz do rzęs 360 doskonale wydłuża  pokrywa kolorem 100% rzęs.Szczoteczka z elastomeru dokładnie je rozczesuje .Specjalna formuła zapewnia trwałość do 12 godzin.Cena 42zł/8ml.Nie mam nic więcej co do tego tuszu do dodania, producent opisał jak działa jego produkt i jest to moim zdaniem w 100% prawda...

         URIAGE- Balsam do ciała Suppleance; Lekka kremowa konsystencja balsamu sprawia,że codzienna pielęgnacja skóry jest prawdziwą przyjemnością .Skóra staje się jedwabiście gładka i idealnie nawilżona oraz odżywiona.Cena79,99zł.Faktyczne skóra jest fajne nawilżona po tym balsamie,przyjemnie pachnie,jest wydajny,lecz przez przypadek się zagalopowałam i mazłam sobie twarz, no i potraktował mnie pieczeniem niestety, ale jak najbardziej polecam ......

                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz