środa, 1 października 2014

Kolastyna-Bodyslim






Niestety trzeba sobie pomagać cudeńkami w kremach,żelach itp,jak się przez wakacje wcinało gofry,lody,i inne cudowne słodkości...
Więc postanowiłam przetestować Serum Antycellulitowe oraz Krem do masażu również antycellulitowy firmy Kolastyna.

Wyszczuplająco-Ujędrniające Serum Antycellulitowe- konsystencja żelowa całkiem fajnie pachnąca ,szybko się wchłania ,efekt chłodzący bardzo średnio odczuwalny (natomiast w żelu firmy Eveline mega chłodzenie, nieraz smarowałam nogi jak było w nocy za gorąco tylko po to żeby się ochłodzić) ale działa Efekt u mnie był widoczny po jakimś tygodniu co mnie zaskoczyło, oczywiście miło. Skóra była bardziej napięta co automatycznie niwelowało te niedobre okrutne okrutności na moich nogach. Ja osobiście nie zauważyłam żeby mi zniknęły te 2 cm o których wspomina producent, zdecydowanie skusze sie  na następne opakowanie...






Antycellulitowy Krem Do Masażu- Więc ten  przyjaciel w tubce mnie rozczarował i to pod każdym względem, konsystencja kremowa - tłusta, zresztą musi taka być bo produkt ma nam służyć najlepiej w trakcie masowania miejsca z niedoskonałością. Wchłanianie w porządku zapach również ale bez szału. O ile serum faktycznie działało to po kremie nie wdziałam żadnego efektu po za nawilżeniem.Więc zdecydowanie nie kupie go ponownie...




pozdrawiam ...P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz